Los comuneiros de Salcedo ceden al Ayuntamiento 14.800 m2 para construir el futuro campo de hierba sintética. Pontevedra

El Ayuntamiento de Pontevedra ya dispone de la cesión de uso de la parcela de 14.800 m2 del monte comunal de Salcedo, en el lugar de San Martiño -en el vaciado existente del antiguo campo de tiro de la Brilat- para la construcción del campo de fútbol de hierba sintética e instalaciones anexas en la parroquia. Según contempla en el acta de cesión, será por tiempo indefinido, siempre y cuando el Ayuntamiento mantenga el fin o destino previsto. En la parcela está prevista la construcción del campo de fútbol, su…

Ver+

La Unión Deportiva Orensana

(El texto está escrito en galego, se respeta el idioma de origen) A Unión Deportiva Ourensá foi un equipo de fútbol galego, fundado en 1942 e que desapareceu en 1952 en Ourense. Naceu en 1942 da fusión do Galicia Sport Club Ourense e o Burgas FC da cidade de Ourense. Chegou a xogar en Segunda División tres tempadas, pero en 1952, ao final das mesmas desapareceu a causa de problemas económicos. Na última tempada da súa historia chegou á final da Copa Federación, na que perdeu contra o Real Xaén por 3-1. Despois dese…

Ver+

La Casa del Celta de Vigo: El Estadio de Balaídos

Situado en la ciudad de Vigo. ES el estadio en el que juega como local el Real Club Celta de Vigo, equipo de la Primera división española. El topónimo del lugar deriva de Abeladíos, haciendo referencia a un lugar donde abundan las abeleiras (arbusto) . El estadio es obra del arquitecto Jenaro de la Fuente Álvarez y fue inaugurado el 30 de diciembre de 1928 con un partido entre el Celta de Vigo y el Real Unión de Irún, en el que ganó el Celta por 7-0. Entre 1967 y…

Ver+

Crónica dun Partido de Lenda: Pontevedra 1- 0 Atlético de Madrid

Os xornais da época fixéronse eco da xesta do Pontevedra C. F. Coa efeméride do 75 aniversario da fundación do club, no coñecido como «Pacto das Palmeiras», queremos recordar un dos partidos de entre os moitos que se poderían escoller na historia do Pontevedra C. F. Corría o ano 1965 e o conxunto granate non destacaba por ter un gran cadro de persoal nin por posuír un orzamento millonario coma outros equipos. Sen embargo, nesa tempada sería capaz de poñerse líder en dúas ocasións; a primeira foi na sexta xornada…

Ver+