El Colegio de Artes del Monasterio de Lérez

Fotografía facilitada por el autor del artículo En el año 1661, se le concede al Monasterio de Lérez un Colegio de Artes, unos estudios que hoy podrían equipararse a Humanidades y Filosofia. La concesión de este Colegio será de mucha importancia para el Monasterio pues con tal motivo adquiere un prestigio que no tendrían otros monasterios mucho más importantes que salpicaban la geografía española. En Galicia solamente tenían un Colegio de Arte además del de Lérez, los Monasterios de Ribas de Sil y Poyo. En el año 1835 y debido…

Ver+

Cesantes, Trasmañó e Ventosela

Fotografía: Mateo Fontan Couto (El texto está escrito en galego, se respeta el idioma de origen) O Servizo de Normalización Lingüística de Redondela, que tantas iniciativas saca cara adiante, tivo a ben a posta en marcha dunha serie de publicacións dedicadas ás parroquias do municipio. As tres primeiras xa están pola segunda edición, son as que falan de Cesantes, Trasmañó e Ventosela na pluma de tres bos coñecedores destas paraxes. Para a parroquia de Cesantes contouse coa autoría de Lola Míguez, integrante do Seminario de Estudos Redondeláns, a cal mediante…

Ver+

Arredor do Patrimonio Industrial Galego

Fotografía de Jose Chas (2016) tomada de https://memoriaindustrialengalicia.wordpress.com/galeria/#jp-carousel-21 (El texto está escrito en galego, se respeta el idioma de origen) Con motivo da inauguración, o pasado día 10, da exposición fotográfica “Memoria Industrial en Galicia” no Pazo da Cultura de Pontevedra, e máis dun coloquio a propósito do proxecto que tivo lugar na Casa da Luz o día 17 deste mes, traio a esta sección un feixe de impresións e lembranzas do que nestes sitios puiden ver e escoitar. No coloquio ofrecido como complemento á mostra falou en primeiro lugar…

Ver+